Vezi comunicatul oficial
Noile tehnologii, precum dispozitivele purtabile, casele si automobilele inteligente si IoT (Internetul Lucrurilor) vor schimba in viitor modul in care utilizatorii de smartphone folosesc serviciile oferite de operatori si interactioneaza cu dispozitivele mobile, potrivit unui studiu realizat de Alcatel-Lucent (Euronext Paris si NYSE: ALU).
In prezent, utilizatorii de smartphone sunt tot mai interesati de posibilitatea de a realiza apeluri de voce şi video de foarte buna calitate prin Wi-Fi si LTE.
Abundenta de companii care ofera aplicatii pentru smartphone a dus la o o scadere a veniturilor rezultate din serviciile de voce si mesagerie. Pentru a contracara acest trend si pentru a permite companiilor de telefonie mobila sa isi creasca afacerile prin oferte inovative, Alcatel-Lucent, in colaborare cu Penn Schoen Berland (consultanta bazata pe cercetare), a realizat o analiza amanuntita pentru a identifica serviciile noi pe care utilizatorii de smartphone le doresc, precum si asteptarile acestora. Rezultatele au fost grupate intr-o serie de rapoarte cu titlul „5,504 utilizatori de smartphone nu au cum sa se insele – 7 oportunitati noi pentru serviciile de telefonie mobila”.
In cele sapte rapoarte, Alcatel-Lucent ofera informatii despre cresterea in viitor a cererii pentru servicii de voce, mesagerie si apeluri video si viitoarele inovatii in domeniul serviciilor de comunicatii care vizeaza utilizatorii, dispozitivele purtabile, casele si masinile inteligente. De asemenea rapoartele releva noi modalitati prin care companiile de telefonie mobila pot interactiona cu utilizatorii de smartphone. Rapoartele cuprind si recomandari clare, adaptate fiecarui segment demografic pe care furnizorii de servicii de telefonie mobila le pot folosi pentru a a-si creste veniturile prin oferte diferentiate, adaptate unor categorii diverse de utilizatori.
Principalele concluzii ale studiului:
· Peste 30% dintre americani se aşteapta sa realizeze apeluri de voce mai multe sau de durata mai mare, utilizand protocolul de comunicaţii VoLTE;
· Aproximativ jumatate dintre respondentii din SUA şi UK si 80% dintre cei din Brazilia estimeaza ca vor realiza mai multe apeluri video in urmatorii 5 ani;
· Peste 60% dintre utilizatorii de smartphone din Brazilia, SUA şi UK s-au aratat interesati de interactiuni cu companiile cu ajutorul apelurilor video;
· intre 78% si 97% dintre respondenti au declarat ca ar prefera apelurile prin Wi-Fi daca acestea ar fi oferite de operatori. Aceasta preferinta e motivata de existenta zonelor cu acoperire slaba in Brazilia, Marea Britanie si SUA si de numarul limitat de minute din planul tarifar in Japonia;
· Peste 60% dintre utilizatorii de smartphone din Japonia, Marea Britanie si SUA s-au aratat dispusi sa plateasca pentru servicii de comunicatii initiate de terminale conectate la IoT, acest procent fiind si mai mare in Brazilia.
· Peste 30% dintre americani se aşteapta sa realizeze apeluri de voce mai multe sau de durata mai mare, utilizand protocolul de comunicaţii VoLTE;
· Aproximativ jumatate dintre respondentii din SUA şi UK si 80% dintre cei din Brazilia estimeaza ca vor realiza mai multe apeluri video in urmatorii 5 ani;
· Peste 60% dintre utilizatorii de smartphone din Brazilia, SUA şi UK s-au aratat interesati de interactiuni cu companiile cu ajutorul apelurilor video;
· intre 78% si 97% dintre respondenti au declarat ca ar prefera apelurile prin Wi-Fi daca acestea ar fi oferite de operatori. Aceasta preferinta e motivata de existenta zonelor cu acoperire slaba in Brazilia, Marea Britanie si SUA si de numarul limitat de minute din planul tarifar in Japonia;
· Peste 60% dintre utilizatorii de smartphone din Japonia, Marea Britanie si SUA s-au aratat dispusi sa plateasca pentru servicii de comunicatii initiate de terminale conectate la IoT, acest procent fiind si mai mare in Brazilia.
Studiul a fost realizat pe un eşantion de 5.500 de utilizatori de smartphone, in Brazilia, Japonia, Marea Britanie si SUA.
Josh Aroner, Vice Preşedinte, IP Platforms Marketing, Alcatel-Lucent: „Utilizatorii de smartphone stiu exact ce aplicatii si servicii isi doresc, iar acest studiu ii ajuta pe operatori sa inteleaga nevoile lor si sa se diferentieze, prin serviciile oferite, de alti jucatori de top, identificand adevarate oportunitati de afaceri. Suntem dornici sa colaboram cu clientii nostrii si sa le oferim informatii in baza carora pot actiona, direct de la consumatorul primar, folosindu-ne de experienta noastra in domeniul retelelor IP si de banda ultralarga. Mai mult decat atat, putem oferi sprijin in descoperirea unor noi oportunitati de a oferi servicii de comunicatii mobile, folosindu-ne de portofoliul vast de care dispunem – inclusiv Rapport™ cloud communications software, care simplifica distributia de servicii, incurajand astfel inovatia.”
Accesarea raportului:
Alcatel-Lucent face publice studiul si concluziile lui, in sapte rapoarte care vor aparea la intervale de doua saptamani pana la sfarsitul lunii octombrie 2015. Acestea vor putea fi accesate pe o platforma dedicata la acest link:
· „I See You” – De la voce la video; va fi publicat pe 4 August.
· „Set The Bar High” privind apelurile Wi-Fi; va fi publicat pe 18 August.
· „There’s An App For That!” – apelare voce si mesagerie; va fi publicat pe 1 Septembrie.
· „Revenue Ahead” – Idei pentru a inova serviciile oferite; va fi publicat pe 15 Septembrie.
· „Disposable Me” in era intimitatii; va fi publicat pe 29 Septembrie.
· „Kick it up a Notch” privind interactiunile furnizor-client; va fi publicat pe 13 Octombrie.
· „Call me - maybe” – Internetul Lucrurilor; va fi publicat pe 27 Octombrie...
· „I See You” – De la voce la video; va fi publicat pe 4 August.
· „Set The Bar High” privind apelurile Wi-Fi; va fi publicat pe 18 August.
· „There’s An App For That!” – apelare voce si mesagerie; va fi publicat pe 1 Septembrie.
· „Revenue Ahead” – Idei pentru a inova serviciile oferite; va fi publicat pe 15 Septembrie.
· „Disposable Me” in era intimitatii; va fi publicat pe 29 Septembrie.
· „Kick it up a Notch” privind interactiunile furnizor-client; va fi publicat pe 13 Octombrie.
· „Call me - maybe” – Internetul Lucrurilor; va fi publicat pe 27 Octombrie...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu